REPORT TOHO NAJLEPŠIEHO ZO SVETA LUXUSU

Vôňa plná charakteru a individuality

Taliansky fashion house Versace prišiel na trh s novým pánskym parfumom. Ako hovorí Donatella Versace, je to vôňa plná charakteru a individuality, vyjadruje mužnú silu  a jeho charizmu. Versace Dylan Blue.

Nový parfum Dylan Blue sa dostal na trh koncom júla vo Veľkej Británii, v auguste ho začali predávať za veľkou mlákou a od septembra ho nájdete aj v parfumériách na Slovensku. Nadčasový flakón vyvoláva pozornosť vizuálnou kombináciou žiarivo modrej farby a zlatých doplnkov. Je ochrancom pánskej vône, ukrýva všetky jej vzácne tóny. Línie flakónu sú čisté, doplnené ikonickým symbolom medúzy príznačným pre Versace. Dizajn využíva maľované sklo na interpretáciu modrej farby, ktorá je opäť pripomienkou Stredozemného mora a stredomorskej kultúry: modernej, sviežej, prenikavej, intenzívnej, dômyselnej a zmyselnej. 

Vôňa fougère je vysoko svojrázna kompozícia s drevitou arómou, ktorá sa opiera o unikátne vlastnosti vzácnych prírodných zložiek a molekúl najnovšej generácie. Nové, výnimočné kvality prírodného citrusu, bergamotu z Kalábrie a grapefruitu sa spájajú s modernými náznakmi figového listu pre podnietenie prenikavej stredomorskej sviežosti. Akvatické tóny prepožičiavajú citrusovým tónom hĺbku a harmonizujú ich. Lístky fialky s dávkou čierneho korenia ponúkajú ďalší druh mužnej dimenzie. Ale sofistikované a inovačné drevité tóny ambroxu, papyrusu a organického pačuli formujú silné, pulzujúce srdce. Príjemné fazuľky tonky, vzácny šafran a dotyk živice vyvolávajú dojem hrejivej zmyselnosti. Vo finále sa objavuje pižmo novej kvality doplnené minerálnymi akcentmi pre intenzívny a zvodný charakter vône.   „Dylan Blue je esenciou moderného muža Versace. Je to vôňa plná charakteru a individuality, vyjadruje mužnú silu a jeho charizmu. Páči sa mi, akým spôsobom preberá tradičné tóny a robí ich modernými a celkom sviežimi, tak dnes ako aj do budúcna,“ povedala Donatella Versace.  

Reklamnú kampaň k novej mužskej vôni zverili na starosť Brucovi Weberovi a okrem mladých modelov sa v nej objavuje aj mladá 21-ročná modelka Gigi Hadid. Tá stvárňuje osudovú femme fatale, teda symbiózu sexi ženy, ktorá však dokáže byť nebezpečná. Chvíľu je to nežná kráska v čiernych šatách, o pár sekúnd zase divoška, ktorá vyzve do súboja aj silných mužov. „Sledoval som v poslednom období množstvo filmov o bojovníkoch zmiešaných bojových umení. Zdá sa, že si neustále snažia dokázať, že sa ženy do nich zamilujú. Myslel som, že by bolo zaujímavé urobiť niekoľko fotografií a vytvoriť film o takomto type vzťahu. Veľa žien, ktoré poznám, si na mužoch cení ich citlivosť a zraniteľnosť. Chcel som ukázať, že muži majú aj tieto vlastnosti, pričom sú silní, dodržujú disciplínu – presne ako atléti – a dokážu sa zamilovať do ženy svojich snov. Pre mňa Versace vždy zastupovalo tento druh temperamentnej vášne. To je aj dôvod, prečo milujem spoluprácu s touto značkou – dáva fotografom a režisérom možnosť slobody pri stvárňovaní života,“ povedal talentovaný fotografBruce Weber.

SR
Vydanie JESEŇ 2016